.: Chlumětín - silvestr (26.12.2006 - 1.1.2007) :.

První den - úterý 26.12.

Ráno jsme se sešli u vlaku v 10:15, všichni znuděni a otráveni jsme si začali vykládat o Štědrém dnu, co jsme všechno dostali. Hned po příjezdu vlaku jsme nevěděli do kterého nastoupit a tak jsme se ptali průvodčího, který vlak jede do Krouny. On nám ukázal starou mašinku.

Hned ve vlaku jsme hledali místo kam si sednout ale vlak byl téměř plný, tak jsme si sedli ke dveřím a chudák Dejv musel půl cesty stát na schodech ve strachu, že se za jízdy otevřou dveře. Ve vlaku panovala dobrá nálada a chytali jsme výtlemy. Seděly tam taky celkem pěkný holky a jedna mrtě pěkná bloncka. Bohužel ve Žďárci jsme měli přesedat na další vlak. Byl to takovej osobáček, hodně pomalej, kterej se táhnul asi padesát za hodinu.

Konečně jsme dorazili do Krouny a nechtělo se nám vůbec pěšky, tak jsme šli na zastávku autobusu. Hledali jsme spoj, který by nás dovezl alespoň do Svratky. Bohužel autobus nejel protože mezi svátky je provoz omezený. Vyrazili jsme tedy na cestu ve skupině David, Lukáš, Jakub, Matouš. Snažili jsme se na chatu dojít co nejrychleji abychom byli první a zabrali si postele.

Když jsme dorazili, maminka už zde byla a měla vybalený všechny věci. Pak jsme se uvelebili do chaty, najedli se a čekali marně na Gustu. Mezitím jsme si pustili notebooka a pařili hry. Teprve potom přijel Gusta a šli jsme hrát fotbal. Lukáš, Dejv a Matouš vyhráli 5:1 a pak byla večere. Dostali jsme kázání o chovaní na pokoji, ale bylo to v pohodě. Večer jsme pařili asi tři hodiny Carbony. Šli jsme spát kolem půl jedný.

Druhý den - středa 27.12.

Po večerní pařbě jsme vstávali kolem půl devátý ale u snídaně to prošlo. Po snídani jsme odešli do Svratky do hospody, teda do cukrárny. Dvě byly zavřený, až ve třetí jsme měli štěstí a nalili nám kofolu a čaj. Po obědě jsme šli hrát fotbal - Lukáš s Dejvem a Matoušem proti Gustovi a Jakubovi. Výsledek 20:4 díky vynikajícím zákrokům Matouše.

Naše milá maminka odjížděla o půl třetí, když jsme se vraceli ze strašně rozmáčeného hřiště. Večeře byla výborná a odebrali jsme se do pokoje koukat na film Blázni ze stadionu, který se nám všem moc líbil - celou dobu jsme se jenom tlemili. V půlce filmu jsme museli naše kino přesunout do společné místnosti nahoře, protože v deset je večerka. Po dokoukaní filmu jsme si pustili Podfu(c)k, který byl taky moc super, ale nedokoukali jsme ho. Dejv a Lukáš opět pařili až do čtvrt na jednu Carbony.

Třetí den - čtvrtek 28.12.

Ráno jsme opět zaspali ale to už na nás děda přisel, že tam nejsme. Vyrovnali jsme se s tím celkem v pohodě. Tradiční dědova otázka po jídle je kam půjdem. My mu odpověděli že půjdem hrát hokejbal a tak se taky stalo. A taky jsme si přitom pěkně zanatáčeli. Oběd a kam půjdem? Měli jsme jet do Hlinska se koupat ale nakonec z toho sešlo, protože jsme byli líní. Odebrali jsme se do Kameniček do hospody a dali si tam čaj a zahráli karty. Dejv tam usnul... Lukáš a Dejv běželi celou cestu z Kameniček do kopce do Chlumětína za 17 minut.

Po příchodu jsme šli hrát opět fotbal, to už DLM podlehli 4:8, i když dvakrát prohrávali jen o gól. Po večeři jsme dokoukávali Podfu(c)k, Lukáš a Dejv pařili Carbony.

Čtvrtý den - pátek 29.12.

Ráno jsme měli nastavený budík, takže jsme přišli na snídani včas ale nikdo tam nebyl, což nás velice pobouřilo. Chýlil se čas, kdy měl Gusta odjet a taky odjel. My jsme se s tím smířili a vyrazili na celodenní výlet. Šli jsme do Svratky, dál do Herálce přes Krejcar. Zpátky jsme došli kolem třetí a zasedli k notebooku. Při obědě v Herálci jsme se parádně najedli a byli jsme rádi že jsme došli domu. Cestou jsme potkali 2 monitory a zmáčeného Matouše... Doma jsme si pustili SAW 3, nestálo to za moc a proto jsme si po večeři pustili skvělý film Padesátkrát a stále poprvé, který byl mrtě super a připomněl nám jednu kámošku. Poté jsme si pustili jeden díl Southparku a dohráli asi na hoďku Carbony.

Pátý den - sobota 30.12.

Probuzeni jako včera strašně brzo a na snídani nikdo nebyl, jen my. Dopoledne jsme pařili Heroese a fotbálek. Po obědě jsme se vydali k pramenu Chrudimky jako každej rok, teda minule jsme tam nebyli, ale to nevadí. Opekli jsme si buřta, napili se čaje a šli zpátky hrát fotbal. Po fotbale jsme začali hrát Heroese. Po večeři jsme si pustili film Copak je to za vojáka a pak jsme si ještě jeden filmek, ale to už nebyl čas, tak jsme si chtěli dát Heroese. Bohužel přišel děda a všechno nám zatrhl, že prý Martin a Vašík nemůžou spát. Tak jsme to vypnuli. Pak jsme si řekli, že musíme napsat ten deník, páč jináč bychom se k tomu nedokopali ani za boha.

Šestý den - neděle 31.12.

Ráno jsme se vzbudili kolem 7:45, ale na snídani jsme přišli stejně pozdě. Nejdřív jsme hráli Heroese a potom jsme šli hrát fotbálek. Lukáš a Dejv prohráli 9:5. Po obědě jsme se zase uvelebili k Heroesům a pak zase šli hrát fotbal, ale bylo tam bláto, tak jsme hráli Cvrčka, tedy Francii. Jelikož Lukáše bolely záda, šel pařit csko. Dal Vašíkovi pár her. Tomu to taky nešlo, teda Lukášovi to šlo ale Vašíkovi moc ne páč šel vždycky ze základem. Pak jsme hráli zase Heroese. Pak byla večeře a karneval. Tam jsme to spackali jako obvykle i když jsme měli velkou šanci vyhrát. Porota nám tentokrát nepřála. Tak jsme se s naším vystoupením připravovali a nakonec se to moc nevyvedlo... Pak přišly soutěže a tam jsme skončili druhý, protože jsme banda lemer která se jen fláká. Pak jsme bouchli šampus a šli práskat petardy a rachejtle.

Sedmý den - pondělí 1.1.

Tak jsme si dali doutníček práskali petardy, pojídali ovárek a popíjeli vínko. Tak ať máme ten další rok zase veselý!